Ska man börja blogga eller?

cropped-sidhuvud.jpg

För ett tag sedan slutade jag skriva professionellt för Eurogamer Sweden. Men jag har fortfarande idéer  tankar och funderingar – helt normalt. Att sedan publicera dem för hela världen att se är en helt annan sak. Men har man en gång börjat och fått blodad tand är det svårt att sluta.

Så jag tänkte helt enkelt börja blogga. Men räkna inte med någon Blondin Bella, Kissi eller liknande. Här pratar vi ren och skär kvalitet.

Givetvis är kommer jag skriva om tv- och datorspel samt industrin runt detta fenomen men jag vill även varva med andra mer eller mindre nördiga saker som ligger eller har legat varmt om hjärtat. Räkna med den hel del film, tv-serier, roll- och brädspel, barn och annat viktigt.

Väl mött!

Micke ”Galten” Åkesson

Kommentera

